Word een webcopy-krak

En ga voor een hogere omzet

✓ Scoor hoger in Google
✓ Boost de verkoop van je producten & diensten
✓ Ontvang persoonlijke feedback op je webteksten

De struggle is real: herkenbaar?

Je wil klanten aantrekken via je website, maar eerlijk? Het loopt nog niet zoals je wil.

  • Je staart al veel te lang naar een knipperende cursor, zonder écht te weten wat je moet schrijven.

  • Alles klinkt ofwel te verkoopgericht of net veel te voorzichtig – en jij wil gewoon jezelf zijn.

  • Je teksten voelen wat vlak aan en je vraagt je af of je zo wel iemand raakt.

  • Je blijft puzzelen en twijfelen, terwijl je eigenlijk gewoon verder wil met je business.

  • Bezoekers blijven hangen ... maar klikken niet door. Frustrerend? Jep.

Cursus SEO teksten schrijven - review
Webteksten leren schrijven - review Hilde

Dit is waar je van droomt (en terecht)

Wat jij wil? Dat ligt best helder op tafel:

  • Teksten die klinken zoals jij praat – vol vertrouwen, scherp én persoonlijk.

  • Een website die voelt als een warme uitnodiging, geen koude flyer.

  • Ideale klanten die denken: yes, jij snapt mij!

  • Rust in je hoofd, omdat je eindelijk weet wat je moet schrijven én hoe.

  • Een website die niet alleen mooi is, maar ook effectief nieuwe klanten binnenhaalt.

Je websiteteksten zelf leren schrijven - welkom bij Mint Copywriting

Webcopy-krak

All-inpakket voor converterende & SEO-proof webteksten

In de online cursus Word een webcopy-krak leer je knallers van webteksten schrijven die je ideale klant overtuigen om een kennismakingsgesprek in te plannen, een offerte aan te vragen of je product te kopen. Bovendien ontdek je hoe je voorkomt dat je website verdwijnt in de Google-jungle. Combineer dat met een individuele feedbacksessie en dan weet je dat je aan het einde van de cursus professionele webteksten hebt die je product of dienst verkopen.

Dit krijg je als webcopy-krak:

Werkboek Deep dive in je bedrijfsverhaal

Je kan niet zomaar uit het niets beginnen schrijven aan je webteksten en tegelijkertijd verwachten dat ze je bezoekers overtuigen van je meerwaarde. Daarom vertrek je van een werkboek met strategische vragen. Vulde je het werkboek in, dan heb je goud in handen. De antwoorden vormen de basis voor je webteksten.

Strategie websiteteksten_Deep dive in je bedrijfsverhaal

Module 1: Taal met impact

In deze module toon ik je aan de hand van 2 websites van grote bedrijven dat taal een impact heeft op hoe je boodschap overkomt. Je ontdekt wat werkt en wat niet en hoe je die lessen makkelijk doortrekt naar je eigen website.

Vervolgens duik je in alle aspecten die met taal te maken hebben. Niet op een schoolse manier: je krijgt geen taal- of spellingsles. Wel zoom je in op die onderdelen van taal die je websiteteksten in een oogwenk perfectioneren. Stuk voor stuk kleine schrijftechnieken die een wereld van verschil maken.

Als kers op de taaltaart leer je hoe je duidelijke, scanbare teksten schrijft in de schrijfstijl (= tone of voice) die bij je bedrijf én je doelgroep past.

Waarom deze taalmodule? Omdat alles wat hierin aan bod komt de basis vormt van copywriting. Je hoeft geen ervaren schrijver te zijn, met deze schrijftechnieken til je je teksten van amateuristisch naar professioneel niveau.

Module 2: Webteksten die verkopen én dicht bij jezelf blijven

In deze module krijg je een antwoord op de volgende vragen:

  • Wat is een goede structuur voor je website in het algemeen en de pagina’s in het bijzonder?

  • Wat schrijf je op je webpagina’s – hoe maak je ze inhoudelijk sterk?

  • Vertrek je van de tekst of van de lay-out?

  • Hoe schrijf je sterke koppen?

  • Hoe maak je je website scanbaar?

  • Hoe zorg je ervoor dat zelfs de kleinste teksten op je website kloppen?

Module 3: Scoren in Google

Een nieuwe website maak je beter meteen SEO-proof, zodat je vindbaar bent in Google. Daarom leer je in module 3 hoe je:

  • Zelf een zoekwoordenonderzoek uitvoert

  • Je website optimaliseert wat SEO betreft

1-op-1-feedbacksessie

Tijdens het videogesprek ben ik helemaal van jou. Je mag me al je copywritingvragen stellen en ik geef je feedback op je webteksten. Mail je me ze min. 1 week voor de online call, dan neem ik vooraf rustig de tijd om ze na te lezen en van suggesties te voorzien. Tijdens de individuele feedbacksessie overloop ik mijn voorstellen met jou. Op te nemen binnen de 3 maanden na je inschrijving voor de cursus.

Cursus SEO teksten schrijven - review fotograaf

Done by you

  • Werkboek met strategische vragen

  • Module 1: Taal met impact

    ➡ 10 video’s (totale afspeeltijd: 1 u. 38 min.)

    ➡ 5 checklists

  • Module 2: Webteksten die verkopen én dicht bij jezelf blijven

    ➡ 14 video’s (totale afspeeltijd: 2 u. 32 min.)

    ➡ 12 checklists

  • Module 3: Scoren in Google

➡ 8 video’s (totale afspeeltijd: 1 u. 31 min.)

➡ 5 checklists

€ 197

excl. btw

Done by you & me

  • Werkboek met strategische vragen

  • Module 1: Taal met impact

    ➡ 10 video’s (totale afspeeltijd: 1 u. 38 min.)

    ➡ 5 checklists

  • Module 2: Webteksten die verkopen én dicht bij jezelf blijven

    ➡ 14 video’s (totale afspeeltijd: 2 u. 32 min.)

    ➡ 12 checklists

  • Module 3: Scoren in Google

➡ 8 video’s (totale afspeeltijd: 1 u. 31 min.)

➡ 5 checklists

  • Constructieve 1-op-1-feedbacksessie

    ➡ Zijn je webteksten klaar, maar ben je onzeker over het resultaat? Bezorg ze me via mail , dan neem ik ze door en doe ik suggesties. Daarna zetten we samen de puntjes op de i in een individuele call. Op te nemen binnen de 3 maanden na je inschrijving voor de cursus.

€ 557

excl. btw

Cursus SEO teksten schrijven - review gezinsfotograaf
Webteksten leren schrijven - review Eva

We hebben al regelmatig met Lori samengewerkt, het is steeds een plezier. Lori is professioneel, kent haar vak, weet zich perfect in onze tone of voice te verplaatsen én geeft ook geweldige workshops. Aanrader!

Maxine Stevens – Online Product Academy

Sinds het copywritingtraject denk ik voortdurend: ah nee, dat schrijf ik beter zo. Wat een verschil met de teksten die ik eerst schreef. Ik begrijp nu veel beter dat de manier waarop ik iets verwoord ook echt een effect heeft op de conversie. Een eyeopener.

Walter Joseph Jones – WJ Jones

Klaar voor webteksten die opbrengen?

Als je je producten of diensten niet het podium geeft dat ze verdienen, koopt niemand.