Word een webcopy-krak

En ga voor een hogere omzet

✓ Scoor hoger in Google
✓ Boost de verkoop van je producten & diensten
✓ Ontvang persoonlijke feedback op je webteksten

Zoek je een online cursus die al het werk voor jou doet?

Helaas pindakaas, dat is Word een webcopy-krak niet. Voor deze online cursus stroop je je mouwen best op. Eerst om je onder te dompelen in de modules, daarna om je eigen webteksten uit te werken. Daar kruipt energie in. Want enkel zo kan je topteksten schrijven die je bezoekers doen watertanden om met jou in zee te gaan.

Webcopy-krak

All-inpakket voor converterende & SEO-proof webteksten

In de online cursus Word een webcopy-krak leer je knallers van webteksten schrijven die je ideale klant overtuigen om een kennismakingsgesprek in te plannen, een offerte aan te vragen of je product te kopen. Bovendien ontdek je hoe je voorkomt dat je website verdwijnt in de Google-jungle. Combineer dat met een individuele feedbacksessie en dan weet je dat je aan het einde van de cursus professionele webteksten hebt die je product of dienst verkopen.

Dit krijg je als webcopy-krak:

Werkboek Deep dive in je bedrijfsverhaal

Je kan niet zomaar uit het niets beginnen schrijven aan je webteksten en tegelijkertijd verwachten dat ze je bezoekers overtuigen van je meerwaarde. Daarom vertrek je van een werkboek met strategische vragen. Vulde je het werkboek in, dan heb je goud in handen. De antwoorden vormen de basis voor je webteksten.

Strategie websiteteksten_Deep dive in je bedrijfsverhaal

Module 1: Taal met impact

In deze module toon ik je aan de hand van 2 websites van grote bedrijven dat taal een impact heeft op hoe je boodschap overkomt. Je ontdekt wat werkt en wat niet en hoe je die lessen makkelijk doortrekt naar je eigen website.

Vervolgens duik je in alle aspecten die met taal te maken hebben. Niet op een schoolse manier: je krijgt geen taal- of spellingsles. Wel zoom je in op die onderdelen van taal die je websiteteksten in een oogwenk perfectioneren. Stuk voor stuk kleine schrijftechnieken die een wereld van verschil maken.

Als kers op de taaltaart leer je hoe je duidelijke, scanbare teksten schrijft in de schrijfstijl (= tone of voice) die bij je bedrijf én je doelgroep past.

Waarom deze taalmodule? Omdat alles wat hierin aan bod komt de basis vormt van copywriting. Je hoeft geen ervaren schrijver te zijn, met deze schrijftechnieken til je je teksten van amateuristisch naar professioneel niveau.

Module 2: Webteksten die verkopen én dicht bij jezelf blijven

In deze module krijg je een antwoord op de volgende vragen:

  • Wat is een goede structuur voor je website in het algemeen en de pagina’s in het bijzonder?

  • Wat schrijf je op je webpagina’s – hoe maak je ze inhoudelijk sterk?

  • Vertrek je van de tekst of van de lay-out?

  • Hoe schrijf je sterke koppen?

  • Hoe maak je je website scanbaar?

  • Hoe zorg je ervoor dat zelfs de kleinste teksten op je website kloppen?

Module 3: Scoren in Google

Een nieuwe website maak je beter meteen SEO-proof, zodat je vindbaar bent in Google. Daarom leer je in module 3 hoe je:

  • Zelf een zoekwoordenonderzoek uitvoert

  • Je website optimaliseert wat SEO betreft

1-op-1-feedbacksessie

Tijdens het videogesprek ben ik helemaal van jou. Je mag me al je copywritingvragen stellen en ik geef je feedback op je webteksten. Mail je me ze min. 1 week voor de online call, dan neem ik vooraf rustig de tijd om ze na te lezen en van suggesties te voorzien. Tijdens de individuele feedbacksessie overloop ik mijn voorstellen met jou. Op te nemen binnen de 3 maanden na je inschrijving voor de cursus.

Webteksten leren schrijven - review Hilde

Done by you

  • Werkboek met strategische vragen

  • Module 1: Taal met impact

    ➡ 10 video’s (totale afspeeltijd: 1 u. 38 min.)

    ➡ 5 checklists

  • Module 2: Webteksten die verkopen én dicht bij jezelf blijven

    ➡ 14 video’s (totale afspeeltijd: 2 u. 32 min.)

    ➡ 12 checklists

  • Module 3: Scoren in Google

➡ 8 video’s (totale afspeeltijd: 1 u. 31 min.)

➡ 5 checklists

€ 197

excl. btw

Done by you & me

  • Werkboek met strategische vragen

  • Module 1: Taal met impact

    ➡ 10 video’s (totale afspeeltijd: 1 u. 38 min.)

    ➡ 5 checklists

  • Module 2: Webteksten die verkopen én dicht bij jezelf blijven

    ➡ 14 video’s (totale afspeeltijd: 2 u. 32 min.)

    ➡ 12 checklists

  • Module 3: Scoren in Google

➡ 8 video’s (totale afspeeltijd: 1 u. 31 min.)

➡ 5 checklists

  • Constructieve 1-op-1-feedbacksessie

    ➡ Zijn je webteksten klaar, maar ben je onzeker over het resultaat? Bezorg ze me via mail , dan neem ik ze door en doe ik suggesties. Daarna zetten we samen de puntjes op de i in een individuele call. Op te nemen binnen de 3 maanden na je inschrijving voor de cursus.

€ 557

excl. btw

  • Nee, ook voor een leek zijn de schrijfstrategieën en structuren eenvoudig toe te passen. In de cursus leg ik ze helder uit en toon ik praktische voorbeelden, zodat je ze nadien makkelijk omzet naar je eigen website.

    Denk je dat je geen goede schrijver bent?

    Kans is groot dat dat in je hoofd zit, omdat een leraar je dat ooit vertelde. Laat je niet van de wijs brengen. Een opstel uitwerken kan je absoluut niet vergelijken met webteksten schrijven. Je hoeft geen volleerde copywriter te zijn om er webteksten van te maken die voor je werken en je producten of diensten verkopen.

  • Zeker weten. ChatGPT is een handige tool met massa’s mogelijkheden. Toch blijft het een machine zonder gevoel en passie. Aan jou om die menselijke toets toe te voegen.

    En hoewel ChatGPT veel kan, moeten we eerlijk zijn: de teksten die de bot genereert zijn niet 100 % top. Ideaal ter inspiratie, maar niet om te copy-pasten op je webpagina.

    In de cursus Word een webcopy-krak krijg je de juiste schrijf- en copywritingtechnieken aangereikt, zodat je de teksten van ChatGPT voortaan eenvoudig herwerkt tot conversiegerichte teksten die dicht bij jezelf en je merk blijven.

  • Een converterende website is sowieso cruciaal. Zonder verkoop je bitter weinig. Ook als je een marketingplan opstelt en tot in de puntjes uitvoert. Je leidt leads via je sociale media en advertenties naar je website. En daar moet het gebeuren. Daar beslissen bezoekers of ze kopen of niet. Je website moet dus goed zitten.

    Maar het omgekeerde geldt ook. Alleen een goede website is niet voldoende. Je SEO moet op punt staan, zodat je gevonden wordt op Google. Hoe je dat doet, leer je als webcopy-krak. Daarnaast is een weldoordachte marketingstrategie essentieel. Het is geen of-of-, maar een en-enverhaal.

  • Ja. Je bekijkt de video’s en checklists waar en wanneer je wil. Lekker op je eigen tempo.

    De feedbacksessie plan je max. 3 maanden na je inschrijving voor de cursus in. Kwestie van accountability, want zo heb je een reden om meteen werk te maken van je webteksten.

Webteksten leren schrijven - review Eva

We hebben al regelmatig met Lori samengewerkt, het is steeds een plezier. Lori is professioneel, kent haar vak, weet zich perfect in onze tone of voice te verplaatsen én geeft ook geweldige workshops. Aanrader!

Maxine Stevens – Online Product Academy

Sinds het copywritingtraject denk ik voortdurend: ah nee, dat schrijf ik beter zo. Wat een verschil met de teksten die ik eerst schreef. Ik begrijp nu veel beter dat de manier waarop ik iets verwoord ook echt een effect heeft op de conversie. Een eyeopener.

Walter Joseph Jones – WJ Jones

Ga voor webteksten die opbrengen

Als je je producten of diensten niet het podium geeft dat ze verdienen, koopt niemand.